Avesta nästa

Om bra precis 24 timmar är jag nere i Avesta igen. Längtar så efter att få komma ner så det känns skönt att timmarna blir färre och färre. =) Ska blir roligt och komma ner och träffa alla där nere igen och få lite annat och tänka på en stund.
Är just nu väldigt less på allt här hemma, men med vissa höjdpunkter. Hade en trevlig kväll med Jannike i måndags. Tack gumman!!

Kom hem från träningen igår och var så jävla less på å spela fotboll, orkar inte med en säsong till med skit för att man har det jobb som man har. Jag har inget 7-16 jobb som alla andra. Jag jobbar mina kvällar och helger tänker inte byta lr ta ledigt för att det ska passa jämt. Det har jag gjort tillräckligt förut och nej tack inte en gång till.
Man har faktiskt ett liv utanför fotbollen också, även om det ibland verkar svårt för vissa att förstå det.
Tur man har pappsen på sin sida, han är så bra!!

Vemdalen var förövrigt väldigt lyckad. Vi hade kalas väder hela helgen och massor med dricka =) 

Spännande på hockeyn ikväll.. Sverige-USA, chanser åt båda håll, dock står det 2-4 till USA. =(
Nej ska ta och se slutet på hockeyn nu och se om Sverige kan rycka upp sig.

kram å godnatt/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0