Usch...

....blir så less när man äntligen ska ta sig i kragen och va lite duktig och plugga.. men då förstår man inte vad det är eller hur man ska göra...morrr och inte förstår man nått mer av exempel i boken eller facit.. då är det verkligen inte skoj. Har iaf hittat lite information om Lindex som jag ska skriva en butiksanalys om.

Söt har varit och kört gocart ikväll..=) han vann och nu är dom på kingen och äter middag..=)
Själv sitter man här och sliter snart sitt hår för att man inte får till det.. =/

Ska iaf göra mig en tunnbrödstut med skinka och en kopp chaite sen för jag tycker faktiskt jag förtjänar det!! Jag har ju faktiskt försökt och förstå vad det är jag ska göra...

Sen blir det nog tidig ikväll så man kommer upp imorron.. annars får man börja kliva upp med Åke.. alltså kl 05.00 vilket inte känns allt för lockande.

Valbo igår gick rätt bra.. fixade några klappar men lite småplock är det kvar.
Imorron ska jag göra pepparkakasdeg för på fredag eftermiddag blir det julbak med lussebullar och pepparkakor =) sen glögg på kvällen!! ME LIKE!! Bara snön fattas!!!


Jag önskar mig en vit jul av tomten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0