Vilken vändning....

Match igår mot Ope C.... spelade riktigt illa i första halvlek och ligger under med 1-3 i halvtid. Men sen i andra, vilken vändning, helt otroligt. vi vänder 1-4 underläge och vinner med 5-4. Helt sjukt, men fan va grym vi var i andra. Härligt tjejer!!! Tar vi Ragunda nästa vecka,

Sitter hemma hos syster och Andreas som håller på och klipper håret på Andreas pappa... riktigt duktig är dom.. värsta teamworket =) Andreas med trimerna och Lena med dammsugare..HAHA!!

Har för övrigt haft en kalas helg!! Trevligt studentfirande hos Karin. Och i lördags hade vi kalas väder så vi kunde spela brännboll och grilla =) hela 17 pers blev vi hemma hos oss. Riktigt trevligt. Sen blev det krogen G3... Där Maria lyckades med det mesta..haha borttappat mobil och nycklar som återfanns inom 24 timmar...

I helgen blir det Sundsvall... Dragrace =) Dessvärre kommer inte mina pojkar dit. Blev ingen bra bromsning i går så inget Sundsvall för dom. Men vi hoppas på bra väder så det blir lite kört iaf.
Sen bär det nog ner till Avesta på söndag..=) Svärmor fyller 60 på måndag så man lär ju åka ner och gratta henne lite och få sig lite tårta =)

Ha de gött

//M

Kommentarer
Postat av: Maria

ha ha ha..japp jag lyckas med det mesta!!tur jag har dig och hjälper till och ställer allt till rätta=)

2009-06-14 @ 20:02:06
Postat av: Maria

ha ha ha ja jag lyckas med det mesta ibland!tur jag har dig som hjälper till att ställa allt till rätta=)

2009-06-14 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0