Hungrig

Nu har man slutat jobba och har kommit hem. Ska man bara vänta på att mamma ska komma hem från Falun så man får någon middag. Det blir wook idag...smaskens!! Känner att det kurar lite i magen faktiskt.

Har suttit och kikat på lite övningar till knatte träningen imorron. Tror jag hittade på några bra som vi ska testa imorron. =)

Nu plingade det till i mobilen att jag ska komma ihåg och spela in Fantomen på operan. Bra film de där, så mycket härlig musik. =)

Funderar faktiskt på en promenad. Det är blå himmel och sol ute så man kan inte bli annat än sugen på en promenad.
Synd att inte Ida är hemma, hade varit grymt trevligt med en promenad tillsammans med henne för det var så länge sen.
Det är något man värdesätter väldigt mycket, våra promenader!!

Läste på Jannikes blogg att hon skulle på Ikea i helgen... åh jag vill också!!!
Kanske om man har tur får man följa med syster å tvillingarna Sjöström på Ikea när dom ska iväg.

Nä nu ska jag ut och kika på lite kameror, se om man hittat nått som faller en i smaken =)

Kommentarer
Postat av: ida

längtar också efter en promenad! får ta de snart :) kram!

2009-05-29 @ 20:56:19
URL: http://idahooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0