Myskväll

Sitter här vid datorn lyssnar på Nightwish och väntar på att pizzan ska bli klar i ugnen.
Åke tänder massa ljus så ikväll blir det en riktig myskväll med tända ljus, pizza och film =) ME LIKE!!

Igår tillbringade vi hela dagen nere i Mantorp på STCC premiären. Riktigt bra väder med blå himmel och sol, tråkigt nog så blåste det också så det drog lite kallt. Men en trevlig dag var det och lite roligare blev det ju såklart när min gamla klasskompis Fredric var nere och körde i Camarocup för första gången och gled in på en fin tredje plats =) Grattis Grattis!! Alltid roligare och vara iväg och kolla när man har lite koll på folket som kör.
Åke tycker förmodligen att jag måste skriva att jag sett "Kung-Tony" (Rikadsson alltså) Jag tycker dock att man också måste berätta att man faktiskt sett prisen köra också. (Carl-Pihlip)

Nu kommer sötnos med pizzan.
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0