Adventspynt...

...Lessna helt på och plugga och tog tag i adventspyntningen istället..=) Blev nog mest nöjd med köket tror jag... ska få toffsomtag till gardinerna i vardagsrummet så därför ser det lite mysko ut... men de får duga så länge.


Köket


Vardagsrum

Emil och Macke var förbi för en liten stund sen då blev det öl och lite surr.. =) Sen drog dom till älvan och jag fortsatte mitt småplock här hemma.. nu funderar jag på sängen så får vi se om Emil ringer sen och ska in och sova han också.
Imorron väntar mera plugg och sen blir det nog kortspel ute i byn..=) Det ser jag framemot =)
Och sen är det söndag och den bästa kommer hem från fjällen!! ME LIKE =)

Är lite sugen på och julpyssla.. göra julkort framförallt.. kanske kan hinnas med lite sånt när man åker hem nästa helg..=)

Kommentarer
Postat av: Åke

Det blir roligt att få komma hem till ett mysikt advents lägenhet =)

2009-11-28 @ 18:56:01
Postat av: erika

Hem till östersund? Då vill lillkusin gärna träffa dig! :D

2009-11-29 @ 15:36:48
URL: http://erikanathanaelsson.blogg.se/
Postat av: erika

självklart ska jag baka tunnbröd! Och design är på väg! Håll ut :D

2009-11-30 @ 21:59:49
URL: http://erikanathanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0