Solokvist i helgen

Söten åkte till Bakvattnet i onsdags så i helgen är man solo..

Har pluggat ekonomistyrning idag men nu är jag less på det och har börjat med seminarieuppgiften som ska va inne på måndag istället. =) Man blir hungrig av att plugga men nu är maten snart klar... idag blir det kycklinggryta och ris .. mumma..=) hoppas jag iaf.. haha men när Caroline gjorde den såg både hon och Johanna väldigt nöjda ut så det måste ju ha varit gott.

Funderar på och plugga någon timme till sen tycker jag faktiskt att jag är värd att få börja adventspynta lite. Känner lite sug att få upp julgardiner och stakar i fönstren nu, man ser ut genom fönstret och grannarna mittemot har satt upp sina.

Längtar sjukt mycket tills jag och Åke ska baka lussebullar och pepparkakor =)
Förövrigt längtar jag efter han iaf... men nu kommer han hem om två dagar så jag får klara mig tills dess.

2 min kvar på riset nu.. kurrar i min mage...
Fick hem pappas julklapp också.. så jäkla snygga... ME LIKE!! =)

Nepp nu blir det mat!!

Kommentarer
Postat av: Åke

Härligt kommer hem på söndag längtar =)Tycker du är värd en öl oxå på en fredagskväll ! Själv så får jag trerätters och kanske lite vin till puss

2009-11-27 @ 17:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0