Tråkväder...

Vart tog min snö vägen...? Blev så glad igår när jag vakna.. kolla ut genom fönstret och ser att det snöar och är vitt på marken...=) idag när man vaknar är allt borta det regnar och man ser den gröna blöta gräsmattan.. NEJ !! JAG VILL INTE!!!

Igår hade vi iaf en mysig dag.. jag Åke och syster åkte in till stan en sväng.. dom fick vara smakråd på min jacka som jag hittat.. blev positiva miner så på onsdag ska jag gå och köpa den =)
Sen åkte vi hem och fika med mamma och pappa... Leta lite kläder till mamma och syster till kvällen.. Blev lite sur när jag kolla i systers garderob och inser att jag inte kommer i hennes fina klänningar som hänger där.. morr.. jag vill också!!

Klockan fem hade vi bokat bana på bowlinghallen.. gick sådär.. länge sen man bowla men riktigt roligt var det. Synd vi inte han klart den andra serien för mamma hade nog fått till en riktigt bra slutpoäng isf. Och Åke kom in på Highscore listan. =) Middag på Loftet sen.. riktigt mysigt med fönsterbord och allt..=) Frösön är verkligen jätte fint när det är mörkt och alla lampor lyser.
Sen åkte jag och Åke hem till Jannike och Facke där det var förfest innan vi drog ner på G3. Där träffa vi Maria, Pether, Hannah, Henke, Sofia och Markus.
Roligt att gå ut hemma och träffa lite folk man känner..=)

Har varit duktig och pluggat lite nu på förmiddagen också.. läst igenom texterna till seminariumet på onsdag. Så nu är det bara en rapport på 3 sidor kvar att skriva.
"Tror du att du själv bestämmer vad du handlar?"

Vad tror ni??
Kan vara intressant och höra andras åsikter i frågan. =)


Söten och jag i vemdalen i våras

   
Vemdalen i våras


Mina söta kusiner =)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vill ju tro att jag själv bestämmer! Men jag måste erkänna att jag är en riktig sucker för frontade varor :/

2009-11-15 @ 19:41:15
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0