Träningsvärk..=/


Usch har sjukt ont i kroppen idag efter innebandyn igår.. men riktigt roligt var det. Jag måste ta tag i träningen igen nu...det får nog bli ett nyårslöfte. Maek´s nästa!!

I helgen har Åke jobbat eftermiddag så då har jag passat på att få lite gjort med skolan.. har snart läst ut boken Why We Buy så snart är det bara att skriva en frågeställning som vi kan diskutera på tisdag nästa vecka.

På onsdag åker Söt till Bakvattnet med svärföräldrarna, själv blir man hemma och ska plugga inför omtentan i ekonomistyrning som är på fredag nästa vecka och efter den åker jag hem till Jämtland där det förhoppningsvis finns snö så man får in lite julkänsla =)

Idag har det varit +6 och regn här nere så jävla tråkigt.. tänk om det varit -6 istället vad snö det skulle ha varit ute då.
Har varit så sjukt trött på sistone...det känns som jag sover borta hela dagarna och det är verkligen jätte jobbigt. Men jag kommer verkligen inte ur sängen på morgonen, idag satte jag klockan på 8 klev upp halv tio åt frukost och gick och la mig igen och slumra till kvart i elva. Tror det är vädret som gör det.... det är mörkt ute vid tre och då tappar man inspirationen till allt. =/

Idag när jag kom hem hade Söt fixat och donat med lampan till hallen.. tyvärr blev konstruktionen lite för långt så vi får fixa till det imorron.. sen är det bara och måla det vitt och hänga upp.. det blir säkert bra..=)

Jag och Kristina ska på IKEA på onsdag så jag blev riktigt glad att jag inte hade någon lektion då..=) Ska shoppa ett till skrivbord till datarummet och lite annat smått och gott =)

Ikväll har vi gjort tacopaj till middag riktigt gott och sen blev vi bjudna på tårtkalas hos Runesson. =)



Nej nu blir det sängen.. kram och godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0