Dags för ett ryck....

Idag har vi haft seminarium på H&M på skolan.. de gick bra.. lektionerna känns ha gått så fort dom här dagarna. Sen satte vi oss i bibblan jag, Johanna och Sofie och började skriva på inlämningsuppgiften som vi ska göra i ekonomistyrningen.. ska renskriva mitt sen och skicka iväg till dom. Får vi läsa igen om i helgen och göra finjusteringar nästa vecka.

Förutom de ska jag plugga lite vanlig ekonomistyrning hade jag tänkt. Ska stanna imorron och plugga lite med några andra i klassen. Åke jobbar eftermiddag så man är ensam fram till 22 så då passar det bra och plugga lite.

Nä dags och ta tag i det nu så de blir klart.

Fläskpannkaka står på middagsmenyn idag. =) MUMS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0