Åh...psykbryt...

J*kla skit mupp fronter... Blir så less..varför hittar alla andra kurslitteraturen men inte jag ??

Skulle beställa en bok nu som jag behöver... då är det en jätte konstig sida man ska beställa på där det inte går och knappa in hur många böcker man vill ha...grr
Så jag fyllde i alla uppgifter och tryckte på beställ tänkte att det måste väl ändå reagera på att jag inte fyllt i alla uppgifter...men icke.. beställningen genomförd.. hm.. skulle inte alls blir förvånad om det blivit beställt 10 böcker.. morr

Så nu sitter jag här.. less halvförbannad får snart psykbryt och har ont i huvudet. Fin kombination..NOT!!

Är iaf ledig imorron... ska åka till Sala med älsklingen och hälsa på Nässning med familj. Blir kul och träffa det lilla tillskottet..=)

Sen hade jag tänkt va lite duktig och låna lite kurslitteratur på bibblan i Avesta. Men eftersom jag inte får fram den så blir det väldigt svårt!

Har iaf en bok som är på gång och det känns bra.. den borde dyka upp nu i dagarna. Och eftersom det är boken till vad dom säger är utbildningens svåraste kurs, känns det skönt att det är den som är pågång.

Köpte biljett till sittningen idag också.. verkar som att nästan hela klassen ska gå så det blir säkert roligt. Fin klädsel är det som gäller...Så idag införskaffades en svart klänning på HM. Rätt nöjd faktiskt och mycket billigare än den jag kollade på i kupolen. Så det känns bra nu när man är fattig student.

Sötnos är ute och polerar nya bilen med polermaskinen jag köpte idag. Funderar på och gå över till Kristina och Tilde och hälsa på lite...Börjar bli less på att leta efter nått jag inte hittar.
Lovade tjejerna att komma över och dricka te när dom kommer hem från fotbollsträningen.

Vad roligt det skulle vara och spela lite fotboll..=)
HSK vann mot OPE B igår med 6-2
Helt underbart tjejer!



Vad sysslar alla läsare med då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0