Borlänge

Nu sitter jag i lght uppe i Borlänge. Ska va här tills på onsdag då åker jag hem och myser med sötnos igen!

Har beställt lite böcker till en av kurserna jag läser just nu. Det gick bra så förhoppningsvis dyker dom upp nästa vecka.
Har chattat lite med Jannike nu ikväll på MSN.. alltid lika trevligt.. får fundera på den där skinnjackan..vad ekonomin tillåter..;) haha

Imorron har jag en två timmars föreläsning i ekonomistyrning.. sen funderar jag på och gå och kolla om dom fått hem den där snygga dataväskan på onoff.
Funderar på och sticka ut och springa en sväng imorron också.

Var och spela innebandy igår.. shit vad skoj det var och sjukt jobbigt. Dock ingen träningsvärk än.. men den kommer väl imorron, alltid värst andra dagen.

Sitter och kikar på Du, jag och Dupree som går på trean.
Tror det blir en tidig kväll ikväll.. kan lägga sig i sängen och läsa lite ekonomistyrning innan det är dags för johnblund.
Ringa älsklingen också och säga godnatt!! <3

Sussa så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0