Falun - studiebesök och shopping

Hemma igen efter en hel dag i falun. Gick runt i grupper och kollade in affärer och gallerier och så.. lite segt när vi inte skulle samlas igen förren halv tre, men vi överlevde.

Efter att vi var klara blev det en sväng på Ginatricot och lite shopping, blev en tröja, leggings och ett linne. Sen har jag äntligen köpt en födelsedagspresent till världens bästa Jannike som fyller år på fredag. =)
Ska fira henne när jag kommer hem!!!
Mitt Blåbär som också fyller år då får jag fira en annan dag.

Nu är det idol som gäller innan Maria ringer och surrar lite..=)
Inget direkt idol-fan men tycker att det är ganska kul och se när dom väljer ut dom som får gå vidare. Vissa kan ju verkligen inte sjunga. Men utan dom skulle ingen kolla heller. Det är ju faktiskt dom som gör programmet tycker jag. Skulle alla kunna sjunga skulle de inte va så kul och titta.

Ska ta och packa ihop mina grejer sen så allt är klart tills imorron.. bara och packa ut i bilen.
För efter ekonomistyrningen får jag åka hem och kramas med min älskling!! <3

Nä.. ska ringa syster yster och surra lite... saknar min syster!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0