Less och huvudvärk

Har haft ont i huvudet hela dagen idag. Kanske det är nån förskylning som är pågång.. Hoppas verkligen inte för på lördag är det fest och på söndag tårtkalas. Då vill man va frisk!!
Tror dock att det är nått i förskylningsväg för min sötnos är hemma och små förskyld, och lillgumman är hemma och nyser. Inte bra!

Har inte haft speciellt mycket inspiration till att plugga ikväll. Men efter ekonomistyrningen idag satte vi oss Sofie Johanna och jag och fixade frågorna till inlämningsuppgiften. Det känns skönt. Nu ska vi bara komma på ett företag som vi ska fråga och skriva om.
Har iaf snart läst klart kapitlet i kampen om köpkraften som jag har som mål att läsa klart tills imorron.

Har inte känt någon lust att gå ut heller.. blåser jätte kallt.. och mest skulle man vilja ha en stor täckjacka och krypa in i om man ska gå ut.l

Nu är det superstars på tv men jag funderar på att slå över på fyran och kika på idol. Blir nog tidig kväll ikväll och imorron från man åka hem till världens goaste och kramas lite =)

Bjuder på lite bilder från i sommar...

   

Midsommar i Österåsen!!




Älskling och jag tog oss en weekend i sthlm =)




Vi grillade med gänget nere vid minnesgärdet. =)




Vi såg Lady Gaga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0