Te, Frukt och Navy CIS

Nu har promenaden/joggingenturen blivit avklarad. =)  Blev en liten runda till sportfältet och vidare in mot centrum.
Nu är man hemma igen, nyduschad och sitter ihop kurad i soffan med en kopp te äpple och nektarin.

Nu under promenaden kom jag att tänka på hur mycket jag saknar fotbollen. Det var träning på sportfältet och det började krypa i benen efter att få spela lkite boll. Kanske man hinner hem till träningen den 24, om de är någon då.


Gick även och tänkte på hur mycket jag ser framemot att få bli sambo med min kära.
Fixa och dona i vårat egna krypin. Blir nog en tur till västerås nästa helg för att kika på säng och lite sånt. Inte länge kvar nu tills vi får flytta in..=)

Har fått en som ska ta min lght hemma i Ösd också.. shit vad skönt det känns. Men vilket trassel det är med Östersundsbostäder.. dom är så omständiga. Men när jag kommer hem nästa gång ska vi fixa allt så det är klart.
Känns verkligen jätte skönt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0