Onsdag 7/4

...igår kom vi hem från fjällen.. haft en bra påsk med bra väder mest hela helgen..=) Men nu är man hemma i den grå vardagen igen, med skola, plugg och träning. Dags att ta nya tag med GI efter en ganska syndig påsk helg. Men det är ju bara påsk en gång om året och då måste man ju få äta lite gott. Man måste ju leva också som pappa skulle ha sagt. =)

Hade dugga idag, kändes sådär, plugginspirationen har väl inte direkt flödat i helgen, men jag hoppas jag klarar den iaf. Kom hem mitt på dagen och kokade ris till kina maten som blev över sen igår. Stoppa i sig det till lunch och tog och gick igenom PowerPoint-presentationerna från lektionen som jag missade igår. Sen kom Åke hem och vi tog en sväng på stan. Skulle byta en tröja och kolla på en skinnjacka. Tröjan som jag skulle byta fanns inte kvar i min storlek och inte skinnjackan heller. Får kika och se om dom finns i Borlänge istället.
Men fyndade en jeansklänning istället på rea. =) Kanske ska slå in den och ge den till mig själv i födelsedagspresent. haha




Ikväll har det inte blivit mycket gjort, Åke har spelat sitt nya tv-spel och jag har suttit på Facebook.
Kul liv man har!

Nej nu ska jag fixa lite te, kolla om det finns något spännande på TV, mysa ner mig i soffan och chilla!
Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Hej Marina! Jag och Linnéa åkte hem efter första föreläsningen idag pga att jag mådde väldigt dåligt, hoppas att vi inte missade för mycket!? (Mår bättre nu.) Men iaf så har detta gjort att jag haft massor med tid framför datorn, och hittade då din blogg :) Kul att läsa! Och vad avundsjuk jag blir på dig, jag vill också åka skoter! Fin klänning förresten, och hoppas att det gick bra för dig på duggan! Vi ses imorgon! Kram

2010-04-08 @ 19:14:14
Postat av: Maria Eriksson

Hej Marina! Jag och Linnéa åkte hem efter första föreläsningen idag pga att jag mådde väldigt dåligt, hoppas att vi inte missade för mycket!? (Mår bättre nu.) Men iaf så har detta gjort att jag haft massor med tid framför datorn, och hittade då din blogg :) Kul att läsa! Och vad avundsjuk jag blir på dig, jag vill också åka skoter! Fin klänning förresten, och hoppas att det gick bra för dig på duggan! Vi ses imorgon! Kram

2010-04-08 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0