Valet och kvalet...

Födelsedagsfirandet hos Kristina igår var riktigt trevligt =)
Hon hade gjort en supergod varm smörgåstårta.

Idag är det kalas väder ut..=)  Synd bara att det blåser. Men solen skiner iaf och man får mer och mer vårkänslor. Folk har börjat kratta gräsmattorna och börjat göra lite vårbrasor. Ja det är vår för mig!
Blev en promenad med Åke innan han skulle på jobbet, en sväng förbi coop och köpa blomjord. Ska plantera om blommorna är det tänkt. Men blev sugen att baka också, så är i lite valet och kvalet vad jag ska göra. Men det blir nog blommorna iaf. Kan baka på onsdag när jag är ledig och ska tvätta.

Ska anmäla mig till innebandyn också..=)  Riktigt sugen för det var länge sen nu.

Vad gör ni själva idag då?




Kommentarer
Postat av: Johanna

Har cyklat runt i det fin fina vädret ungefär hela eftermiddagen :) Varma vindar ute, såå skönt! Äntligen vår



Hoppas det går/gick bra med blommorna eller bakningen eller vad de nu blev. Kram

2010-04-11 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0