Bra dag...

...dagen har varit riktigt bra.. sola en stund medans jag vänta på att syster skulle sluta jobba. Sen åkte jag med pappa till stan, blev en sväng på Clas Ohlson där vi leta som några tokar efter paraply, och dom var j*vligt dåligt uppskyltade!! Men vi hitta på dom tillslut.

Sen tog vi oss en fika på stan tillsammans med mamma och sen drog jag mig upp till Maria och Pether på en liten kaffetår. Åh dom kommer få till det så fint i lghten.=)
Dessutom ska dom få en stor tavla på mig som dom kan ha ovanför soffan i vardagsrummet så har dom mig alltid på plats =) haha

Sen kom Jannike förbi och hämta upp mig och vi drog ner på stan, gjorde en snabbrunda på stan, shoppade ett par leggings och sen åt vi en mycket god kräftsallad till middag. =)

Köpte lite godis till syster och den drog jag till Sportfältet för att kika på lite fotboll..=)
Ope hade lekstuga med Häggenås och vann =)


Imorron väntar träning!! =D

Kommentarer
Postat av: erika

känns nästan som att det var det...haha! :)

2010-08-06 @ 11:01:06
URL: http://eerikan.blogg.se/
Postat av: Maria

Självklart vill vi ha en stor tavla på dig, men du måste komma hem snart så att vi kan ta ett kort!!!

2010-08-08 @ 01:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0