Hemma =)

Äntligen hemma igen.. åh det är så himla skönt!!
Var grymt bra resväder idag...regndroppar som rann ner efter rutorna på tåget. =)
Älsklingen mötte upp i Krylbo med en stor bukett rosa rosor!! Tack älskling för dom!! <3 Verkligen jätte fina!
Sen åkte vi hem, blev lite pasta och bacon till lunch och thai till middag.
Somna i soffan en sväng och vakna med ett ryck för jag trodde jag missat träningen, fick lite smått panik när jag såg att klockan var halv sju och träningen börja sju så jag ramla ur soffan och lyckades på något sätt skrubba ena knät och slå i axeln i soffbordet... haha Man kan lyckas med det mesta.

Träningen gick iaf rätt bra, förutom massa vattenpölar på planen, men de sluta iaf regna tills vi skulle till och träna så de var ju skönt, men de var lagom temperatur och bra med syre i luften precis som det blir efter massa regn.
Nu blir det mys hemma med Söten, tänkte se Farsan. Någon som sett?
Hoppas den är bra iaf, borde va bättre än Funny People iaf, för den var helt värdelös.

Ha en skön kväll!!
Imorron blir det chill och grymt sällskap av som Caroline säger, "Sex and the citybrudarna".
Mina skön brudar Johanna, Caroline och Sofie!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Svar: Ja marina:) på söndag krossar vi på backlinjen deras anfall!!! :D jag ska ha det jättebra, och kommer inte missa någon av våra matcher! ses. kram

2010-08-13 @ 18:25:50
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0