Johooo..=)

Ledig idag.. hela långa dagen av enbart ledighet chill och trevligt sällskap =) Jag gillar detta starkt!!

Sitter hemma i Lit nu..väntar på att syster yster ska sluta jobba =)
Sen ska jag dra mig in emot stora staden Östersund, tänkte smita upp till Maria för en kaffetår och se hur de går för henne med uppacknigen i nya lghten =)  Sen får hon stå ut med mig tills Jannike slutat jobba så vi kan gå en sväng på stan och ta oss en middagsbit innan jag ska dra iväg till Sportfältet och kika när gamla fotbollslaget Häggenås spelar mot OPE.

Blev så himla glad i Tisdags när jag såg att mitt underbara lag Skogsbo tog och startade höstomgången med
3 poäng !! =) Bra jobbat tjejer!! Så sugen på att åka hem och träna med rätta laget. Men är så glad att jag har mitt korplag här hemma som jag tränat med i sommar!! =) Och träningen igår gick så himla bra så jag längtar redan tills imorron när jag fåt kliva upp kl. 06.00 för att åka och träna kl 7. =)

Det är faktiskt korpen träningarna som man saknat mest nu när jag flyttat ner, speciellt dom på Fredagar. Visst är det segt att kliva upp så tidigt för att träna, men vad grymt skönt det är när efteråt och man har hela dagen ledig sen =)


Mitt fina fotbollslag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0