Lördag

Min fina fredag igår fick ingen topp med en vinst. Men vi skulle ha vunnit, vi hade så himla många mål chanser. Vi var lätt värda tre poäng. Hade det varit ribb/stolpskott som räknades som mål hade vi lätt vunnit med 10-2. Sånt himla oflyt i avsluten. Men tills nästa match får vi ställa in skärpan och sätta bollen innanför ramen.

Åkte iaf till Johanna på inflyttningsfest efter matchen, det var himla trevligt. Kul att träffa nytt folk. =)
Kom hem mitt på dagen ungefär och då blev det kaffe med Åke och Emil. Sen drog Åke iväg till jobbet och jag och Emil satt och surfa lite. Sen blev det mat och nu har han åkt till ut till byn. Själv funderar jag på att springa på Coop och köpa lite chips, blev så grymt sugen på det, och sen kika på världens roligaste film. Hot Shots 2 =)
Sen blir det utgång bara Åke slutat jobba. Får se om jag orkar åka till Macke innan.



Grattis Natta på 18 årsdagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0