Onsdag 25/8

Idag har dagen bara försvunnit och ingenting har blivit gjort känns det som. Vi skulle gå en promenad var det tänkt men inte ens den blev av. Svärfar kom förbi på kaffe en stund, sen var vi och handlade och gjorde iordning Flygande Jacob. Gott =) Sen drog vi oss ut till Macke för lite kaffe och kika in nya huset. Kommer bli riktigt fint när han är klar med renoveringen.

Nu sitter man här och väntar på CSI NY... trodde dom skulle ha fast den där taxiseriemördaren igår men icke. Får se om dom får fast han ikväll då. =)

Imorron ska jag med svärföräldrarna till Västerås, blir en sväng på IKEA. Passar bra, värmeljusen börjar ta slut =) Nu när hösten närmar sig är det dags att börja rusta upp med ljus. =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

OOOh vad roligt med IKEA, själv måste man beställa madrass å grejjer därifrån för pappa äger två bilar men båda utan dragkrok ... :S men men, hoppas ni får kult imorgon hos Johanna!! XD Jag kommer ha er i mina tankar att jag också är med ;) PUSSSSS!!!!

2010-08-26 @ 12:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0