10 dagar kvar

Idag är det precis 10 dagar kvar till julafton. Shit vad tiden går fort egentligen. Tyckte de har känts så länge tills det ska bli lite julledigt, men nu har jag bara tre dagar kvar i skolan. En den här veckan och två nästa vecka. Skönt på sätt och vis faktiskt.

Usch vad less jag var på våran lärare idag, han hade lagt in en extra lektion idag för att gå igenom sånt som vi har haft svårt för, efterfrågediagram, utbudskurvor osv. Vi skulle ha tre timmar, mellan 9-12, halv tio har han inte dykt upp och när vi bestämt att om han inte kommer till 10 så går vi. Tror ni inte han kommer typ 1 min över 10. Då har han försovit sig, "jag ber om ursäkt att jag är sen, men jag sov ju gott iaf". Va f*n, om man är morgon trött lägger man väl inte in en extra föreläsning vid nio? Då hade vi ju kunnat ta den imorron efter 12 istället. Så j*vla less, dessutom hade han inte bokat nån sal så vi fick ju börja med att leta en tom sal att vara i. Hitta en men där skulle dom ha lektion efter en halv timme typ, så då fick vi leta en ny sal. Som toppen på allt så går han igenom nått som han inte ens har pratat om tidigare, eller till viss del var de ju de han skulle prata om, men han gick igenom på ett helt annat sätt så man kände sig bara mer förvirrad när man gick därifrån. Vi skulle ha haft tre timmar till på eftermiddagen, men jag åkte hem i protest. Orka inte va kvar tre timmar till. Nej usch, de här var verkligen ingen rolig kurs, skönt att den är slut snart.


På torsdag ska vi förhoppningsvis åka upp till Borlänge och shoppa klart dom sista julklapparna.

Har sett många som skriver om sig själva i en sån här 30-dagarslista. Tror jag ska göra det samma faktiskt. =)

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar 
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick 
Dag 09 – Min tro 
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag 
Dag 11 – Mina syskon 
Dag 12 – I min handväska 
Dag 13 – Den här veckan 
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? 
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Min första kyss 
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag 
Dag 19 – Detta ångrar jag 
Dag 20 – Den här månaden 
Dag 21 – Ett annat ögonblick 
Dag 22 – Det här upprör mig 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre 
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – Hemma hos mig 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag 
Dag 29 – Mina ambitioner 
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0