Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar, dom två som stöttar en i vått och torrt oavsett vad det gäller. 
Min mamma heter Elisabet och är 49 år och jobbar på dagis. Hon är en glad och pratsam person, så jag tror att jag ärvt det från henne faktiskt. Mamma är en person som ställer upp jämt och är involverad i nästan allt som händer och sker. När jag var mindre hade hon hand om skidträningarna, och det var även om hon tillsammans med några andra startade upp vårt första fotbollslag, sedan dess har hon hängt på och varit tränare/spelare/lagledare, ja allt tills för några år sedan. För nått år sedan gick hon en massageterapeut utbildning, något som hon har haft planer på att göra under en längre tid. Kul att hon äntligen tog tag i att utbilda sig.

Min pappa heter Dan, han är 57 år och jobbar på Byggelit. Han är ett riktigt fotbollsfan, när han var yngre dömde han fotboll och nu sista åren åker han länet runt hemma för att lika på fotboll. Mycket följer han ju min lillasyster som spelar i OPE. Blir ju lite långt för han att åka ner och kika på mina matcher. Haha
I maj gjorde dom faktiskt ett försök att komma ner och kolla, tråkigt nog var vädret med oss utan hela natten innan matchen vräkte regnet ner och matchen blev inställd pga vattensjukplan. Riktigt tråkigt faktiskt.



Hemma i Lit på midsommar -10


Mina föräldrar uppe på Ansätten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0