Dag 6 – Min dag

Hade tänkt skriva om min dag igår, men comhemsnät låg nere så de blev inget av med det. Men jag skriver om min gårdag idag istället. =)

Tog mig en behövlig liten sovmorgon igår, kom upp vid halv nio tror ja klockan var, blev lite frukost och tv och därefter hade jag tänkt att jag skulle plugga lite. Har ju en PM-uppgift som ska va inne samtatt jag ska skriva ihop ett arbete från övningen som vi gjorde i måndags. Men när jag skulle ut på internet så fungerade inte det, och när det var dags för Våra Bästa År, funka inte heller trean. Morr, kul å sitta och titta på Efter Tio på fyran, NOT! Ja ja, lite smått less tog jag en dusch istället. Kvart över tolv mötte jag upp Frida och sen gick vi till City cafet och åt lunch och surra massa. Riktigt mysigt och trevligt. Sen gick vi till Team Sportia och prova ut nya dressarna till fotbollslaget. Riktigt sköna, längtar tills dom kommer. =) Sen blev de en fortsatt sväng på stan, shoppade en kavaj. Vid halv tre gick jag hem och koka kaffe tills Åke kom hem, sen blev de en runda på stan igen tillsammans med han och han syster. Shoppade julklapp till svärföräldrarna och Maria, så nu är jag klar med julklapparna. =) Middag när vi kom hem och sen blev de julklappsinslagning, vid nio blev det glögg, lussebulle och pepparkaka till sista delen på Morden i Sandhamn som vi följt nu måndag och tisdag.



Nytillskottet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0