Äntligen!!

 

 


...Åh nu blev jag grymt glad!!
Var in och kollade om jag fått svar på min omtenta i ekonomistyrning och nu stod det äntligen ett grönt G där =)
En känsla av lättnad gick genom kroppen.. skönt! Nu hoppas jag bara på att omtentan i extern redovisning på fredag också går bra.
Imorron blir det plugg med Sofie och Caroline...sista rycket inför omtentan. Blir bra och åka upp och få lite gjort, idag har det inte blivit mycket gjort alls, läst lite i boken bara..=/ inte bra!!
Men haft ett trevligt samtal med mamsen.. 1½ timme.. inte dåligt för att va oss. Men skönt att prata av sig lite när hon är så långt borta. Blir kanske mer prat nu framöver när Allevo-dieten tar vid på måndag för oss båda. =)


Tränat ikväll.. skönt och komma iväg och röra på sig!

Snart kommer den bästa hem och då blir det film och te...!! Tänk att det finns en som får en att blir så glad och varm i hela kroppen!! Tack älskling för att du gör mig så lycklig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0