Barnvakt

Ska strax åka ut till byn och vara barnvakt till Tilde. Ska bara gå och väcka upp söten först som ligger och sover. =)

Första dagen på Allevo-dieten. Känns lite konstigt att äta potatis och purjolöksoppa till frukost, men man vänjer sig nog!
Det är iaf riktigt fint väder ute så idag måste det bli en promenad!! Igår var det också kalas väder och grymt skönt att träna. Blev både fotboll och innebandy. Tror jag behövde ett uppehåll i innebandyn för igår på träningen kunde jag göra mål, haha det kunde jag inte innan. Då stod man själv mitt framför mål och missade.. haha Inte så bra kanske. Men igår släppte det vilket kändes skit bra!!

Ha sen skön dag!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi hoppas du får en trevlig dag också :D Kom ihåg att äta regelbundet! Nyckeln i all diet :)

2010-02-15 @ 10:25:19
URL: http://exposingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0