Men SUCK...

På sätt och vis var det lite skönt att komma tillbax ner till Avesta igen, dock verkade jag ha glömt att packa ner solen, för nå vidare toppen väder är det inte alls här nere. =/
Kom iaf hem igår, Åke hämtade upp mig i Gävle och vi tog en snabb fika innan vi drog oss hemåt. Tvättade sen hela eftermiddagen, han åkte och jobbade och jag drog mig ut till byn för lite tidsfördriv hos familjen Adeen/Karlsson. Mycket trevligt!! =)
Väl hemma i lghten blev de lite te och nån film och sen sängen, sovit som en stock inatt, drömt massa konstigt (som vanligt) och borde väl känna mig pigg och utvilad, men icke, är trött seg och på allmänt vresigt humör. Fan skulle lika gärna kunna åka tillbax till Ösd nu och umgås med lilla syster istället som är ledig hela veckan.

Ja ja, man får dricka upp sitt kaffe och hoppas att det har en uppmuntrande och verkade effekt, dra på sig skorna och gå upp till butiken men den gröna skylten och se om dom har mitt rosevin hemma. Imorron blir de vinkväll och chill i Borlänge med Sofie och Johanna!! Det ser jag verkligen framemot. =) Kanske man springer på nå kändisar på P&L =) Och förhoppningsvis är man på bättre humör. Haha

Var och shoppade lite med syster nu när jag var hemma, blev två par jeansshorts och ett linne. Dock verkar detta inte va så uppskattat här hemma så nu är jag i valet och kvalet om jag ska behålla kläderna eller lämna tillbax dom. Skulle kunna lämna tillbax dom och sen sura i flera dagar och säga att det är någons fel, men jag vet att jag förmodligen kommer ångra mig och sen sura för att jag lämna tillbax dom. J*vla I-landsproblem man har, FAAAN! Finns ju dom som inte har nått alls och så sitter man här och bara gnäller.

Over and Out// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0