Tjejgrillkväll

Fint väder hela dagen igår och man fick känslan av en perfekt kväll för grillning vid Storsjön tillsammans med underbara tjejer. Men vad händer, jo regnet drar in och istället för en mysig grillning vid vattnet blev det istället grillning ute i regnet och tjejmiddag inomhus hemma hos Annicka. Men tända ljus, god mat, gott dricka och trevligt sällskap räddar vilken kväll som helst. =)
Tack tjejer för en mysig tjejgrillkväll!!

Hann även med massa solande och fotboll, ÖFK-Wigan under lördagen. =)
Något besvikna blev vi när dom bara spelade 2*35 min. Tycker faktiskt att dom skulle kunna spelat en vanlig match, 2*45 min.

Jobbade kvällen ikväll och när jag kom hem blev det glass och jordgubbar, sånt klagar man ju inte på en söndagkväll. =) Imorron måste det bli en löprunda och sen jobbar jag kvällen igen.
På tisdag kommer Åke upp, längtar!! <3 Och jag är ledig i två dagar. NICE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0