Home sweet home

Tog med mig gubben min och drog norröver idag, och nu är vi hemma i fina Lit igen, mamma var hemma så hon fixade fram kaffe till oss, så nu har vi druckit kaffe och njutit av solen ute på altan, som tydligen även finns här uppe. Dock tycker vi att det är varmare vindar hemma =P
Men det känns iaf skönt att vara hemma igen. Mamma åkte precis och handla så när hon kommer hem blir det till att laga ihop lite köttfärsås och spagetti och sen är det match i Krokom som gäller ikväll. Derby såklart, KD -OPE
Och självklart håller man ju alla tummar man har för att Ope lyckas knipa åt sig lite poäng =)

Åh jag hoppas verkligen på sol imorron =) Vi har planer på en långpromenad runt byarna imorron och gräsmattan lockar himla mycket för solande så solen får gärna hålla sig framme och molnen borta. =)

Hade förövrigft en jätte mysig kväll i Borlänge igår =) Hämtade upp Caroline i Hedemora efter att hon jobbat klart sen drog vi upp till Borlänge, hon hem till sig och jag och Johanna hem till Sofie. Satte ute o solen och slogs med bladlöss, var mest Johanna och Sofie som slogs med dom, mig ville dom inte va med.. haha
Sen drog vi upp till Caroline, letade rätt på bordet med bänkar, lagomt när vi ställt ner det på rätt ställe kom hem full gubbe med en pizza kartong och ville slå sig ner, "höhö ni tjejer ser ut att va mellan 15-17 års åldern, ni har väl inget emot att jag sitter här med er" Han slog sig ner i vilket fall som helst, men när Sofie gav han onda ögat och sa att det inte alls gick bra att han satt med oss så reste han sig och tog sin pizzakartong och gick iväg =) GO SOFIE !!
Sofie och jag drog oss iaf iväg och köpte pizza och sen blev de pizza i solen och massa surr =) vi avslutade kvällen med film och jordgubbar =D Tack tjejer för en jätte trevlig kväll =) Ser redan framemot nästa vecka när vi ska dricka vin, surra och kolla på folk under P&L =)

Nu är mami hemma så nu blir de köksbestyr.
/M

Kommentarer
Postat av: Annicka

hej gumman :) BRA att ni är hemma, nu är världen återställd. Vad har ni för planer på midsommar då? KRAM

2010-06-24 @ 11:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0