Morgonrunda

Uppe hyfsat tidigt idag, strax efter sju. Drog på mig träningskläderna, åt en kiwi och sen drog jag mig iväg på en liten jogging/gå-runda. Strandpromenaden fick det bli idag, sen blev det lite styrka ute på holmen innan jag drog mig hemåt. Riktigt skönt väder ute. Blå himmel och sol och typ 17 grader. Kommer nog bli bra mycket varmare senare på dagen. Men känns himla bra att av träningen avklarad så här tidigt, nu har man hela dagen ledig för annat. =)

Åke har jobbat förmiddag i helgen så när han kommer hem idag ska vi dra oss ut till byn och gå på husvisning. Kan bli skoj...huset såg iaf fint ut på bilderna på Hemnet. Inte för att jag tror att det kommer bli nått köp, men titta är ju gratis =)

Annars har jag inte så mycket annat inplanerat faktiskt. Vad gör ni denna söndag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0