Tentaångest

Nu ger jag upp.. eller ja de gjorde jag väl för typ en timme sen. Men efter att ha suttit hela dagen med organisationsteori känner man sig bra slut i huvudet. Det värsta är väl egentligen att det känns som att inget fastnat, något som ger ångest inför morgondagens tenta. *suck*
Men det får väl helt enkelt bära eller brista. Ska göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker.

Ska iaf bli skönt att ha den avklarad, även om jag inte tackat nej till en dags extra plugg.
Känns faktiskt lite smått värdelöst att ha en dag emellan tentorna. Skulle varit skönt med två iaf. Man är ju trots allt j*vligt slut i huvudet efter att ha skrivit en tenta. Speciellt våran mastodont tenta vi hade i tisdags. 25 papper lämnade jag in, inte konstigt att man fick skrivkramp i armen efter halva tentan. Jag som hatar matte frågor blev faktiskt riktigt glad när en sån dök upp och man fick pilla lite på miniräkaren istället och släppa pennan för någon minut.

Tror det märktes på mig idag att jag enbart suttit inne och pluggat till tentan, för när Åke kom hem och vi skulle beställa mat låg jag i soffan och skratta tills tårarna rann, vet egentligen inte vad jag skratta åt, allt och ingenting förmodligen. Allt var vara så roligt, kände mig ganska störd ändå. haha

Nej nu blir det sängen, men efter tre koppar te kommer man väl till att få springa på toa halva natten.. haha

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men det är ju de gångerna man skrattar som bäst! Det var nog bara bra för ditt hjärta att skratta så =)



PUSS

2010-06-03 @ 09:03:11
Postat av: Lina

Det är aldrig kul med tenta, särskilt när man ska skriva mycket! Pust! Jag är så glad att jag har det överstökat =) (Organisationsteori var aldrig min starka sida men jag fick G på tentan iaf)



Jag har lagt upp en länk till din blogg på min sida, så jag kommer ihåg att gå in och läsar emellanåt...



Ha de bra, vi kanske syns på nån dans framöver

kram

2010-06-03 @ 12:21:16
URL: http://linabloggar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0