Home Sweet Home

Imorron åker vi hem till härliga Jämtland..=) Ska bli grymt skönt!

Har dock lite dåligt samvete eftersom våran seminarieuppgift ska va inne på måndag och jag drar min kos och lämnar arbetet till resten av gruppen..=/ Do not feel good!!!
Har iaf suttit och skrivit ner det sista från kladdpapperen nu. Får fundera imorron under färden hem om jag kan komma på något mera att skriva. Det var verkligen ingen lätt uppgift det här..=/ Lite små less på Dressmann just nu... Men blir skönt att skicka iväg det så dom andra i gruppen kan läsa igenom och se om man missat något, så får man fylla på med det under vistelsen i Jämtland.

Nu är det bara sista som ska packas ner i väskan också, sen kan man krypa ner under täcket och förhoppningsvis sova bättre inatt. Är ju jag som börjar bilkörningen så de hade ju inte varit så dumt om man var någolunda pigg iaf.. haha


godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0