Jag vill åka hem...

....nu vill jag åka hem...vill inget annat än sätta mig i bilen och köra dom förbaskade 50 milen hem till Östersund. Vill hem och krama om min underbara gumma!! <3 Pyssla om henne som hon gjorde för mig när jag var sådär ledsen. Mår nästan dåligt att jag bor så långt bort och inte kan komma förbi och bara krama om henne. Hade jag varit kvar hemma hade jag kunnat varit hos henne nu. Fan fan fan att man inte kan va där när någon behöver en. Nä istället får man vänta en hel vecka innan man får ses och umgås!! Så oväntat och overkligt, men man vänjer sig nog...med tiden.



Imorron blir det iaf utgång i Borlänge tillsammans med tjejerna!! Känns skönt att det iaf finns något att se framemot i helgen. =)

Nyss pratat med Annicka...riktigt länge sen man prata med henne. Men ett trevligt samtal. Skönt att höra att hon mår bra och att det rullar på. Får försöka hinna ses på söndag nästa vecka när jag är hemma. =) Måste försöka höras lite oftare, det är långt emellan gångerna. Men som vanligt har man en massa som ska göras och som kommer ivägen och då blir det inte av. Men det får det bli ändring på!!


Jag och Annicka, midsommar -09


Nu kommer snart älsklingen hem från jobbet, då blir det slutet på let´s dance och sen blir det film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0