Måndag 22/3

Idag har jag varit hos Sofie och pluggat juridik med henne och Johanna.. tror vi blev lite klokare iaf.. men än känns det inte 100% inför fredagens tenta. Men har ju ett par dagar till på mig att plugga. Imorron är de sista lektionen så den ska jag gå på sen blir de lite plugg innan det är dags att åka hem och äta innan träning.
Gick skit på träningen ikväll..blä.. inte alls med i fötterna eller huvudet för den delen... morr... hoppas de går bättre imorron. Har lite ont i knät också..fick nog en smäll på matchen igår. =/

Ikväll blir det Arn och till det tzatziki med morotsstavar..=)

Åke håller på och sätter upp hyllan som ska sitta ovanför tv:n..=) Äntligen tog han med borrmaskinen hem så vi kunde ta tag i det =) Kommer bli jätte bra tror jag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0