Påskledigt

Som jag längtat efter denna ledighet.. På fredag sätter vi oss i bilen och åker upp till fina Jämtland =)  Har massor att se framemot =) 
Dejten med Maria kl 13 i en snödriva på Ansätten på lördag kommer förmodligen med helgens höjdpunkt =) Det är bara för er andra att komma förbi och hälsa på =)

Ska bli kul att träffa mamma, pappa och lilla syster igen också =) Funderar starkt på om de ev blir dans i Laxsjö med lilla syster, men har inte bestämt mig än.
Ska verkligen passa på att njuta av att umgås med familjen i helgen, för det ser rätt tjat ut att kunna åka hem något framöver =/

Var och tränade nu ikväll.. gick hysat med låret faktiskt. Men gör fortfarande ganska ont vid vissa tillfällen. Men nu får det ju några dagar på sig att vila så förhoppningsvis är det bättre nästa vecka.

Åke har köpt ett nytt spel till PS3 och har tagit över tv:n.. haha, men jag hoppas jag kan få låna den en timme sen vid nio när det är Fuskbyggarna. Stackars människor alltså som råkat ut för så mycket skit, man blir ju inte direkt sugen på att renovera hus efter att man sett de där programmet. Tur att Åkes bror blir en hejare på att renovera nu så vi kan anlita han =D
Förstår inte hur man kan göra sådär mot sina kunder, hur kan man leva med sig själv när man gjort så pass allvarliga fel som vissa verkar ha gjort? Själv skulle man sitta hemma med dåligt samvete för att något inte blivit riktigt gjort.

Nu ska jag gå och blanda ihop en melon/hallon smoothie som vi försökt med nu i flera kvällar, men det har aldrig lixom kommit till skott att ta tag och göra den. men ikväll blir det =)

KRAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0