Seg segare segast...

...Jo man är nog lite bakis sen igår. Blev upp strax före nio för att hinna äta lite frukost innan fotbollsträningen som började 10.. riktigt ont i huvudet och magen kändes inte heller va i toppform. Men bara och bita ihop, tejpa foten, på med träningskläder och åka och träna. Men man var väl kanske inte på tipptopp, men det gick ändå bra. Så trött när jag kom hem, slängde mig i soffan och kollade på sista 7 km på Vasaloppet. Sen blev det en underbart skön dusch, så härligt att ha tränat, sen duschat och sen bara få dra på sig mjukisbyxor och en stor tjocktröja och gosa ner sig i soffan. Skulle dricka kaffe och va social med Åke innan han skulle jobba men istället somnade jag till och sov en stund. Vaknade dock till innan han skulle åka. Han är så söt min lilla Åke, innan han åkte bädda han ner mig i soffan med filt och tv-kontrollerna nära till hands så var det bara att somna om igen... LOVE YOU!!

Så nu sitter man här, skulle kunna fortsätta sova men då kan man väl inte sova inatt istället så nu får man allt hålla sig vaken resten av eftermiddagen och kvällen. Är så i valet och kvalet om jag ska åka och spela innebandy ikväll...Åh, jag vill men samtidigt känner jag bara vad skönt det skulle va att bara va hemma och chilla. Känns som huvudvärken inte riktigt vill ge med sig heller.. morr...


Men roligt var det iaf igår =) Men det började väl kanske inte så väldigt bra.. haha. Först var tåget upp till Borlänge försenat en timme. Men fick som tur va skjuts upp av en äldre kvinna också skulle med tåget och som senare skulle åka buss upp till Sälen för att serva på Vasaloppet.
Hon körde och jag ringe Dalatrafik för att se om dom kunde hålla hennes buss tills vi hann fram. Det kunde dom och det var vi väldigt glada för eftersom bussen skulle gå 16.20 och vi kom dit 16.21
Hade ju känts vädligt surt om vi stressat upp helt i onödan.
Sen mötte vi upp varanda jag, Johanna och Sofie och gick in till centrum för att få i oss lite mat. Blev Kina..=) Så gott, längtat efter kinamat ja jag vet inte hur länge. Hade nästan glömt hur gott det är med fyra små rätter.
Sen gick vi hem till Sofie för att göra iordning oss innan Carolines snälla pojkvän Oskar kom och hämta oss med bil så vi slapp gå. TACK!!!!
Kom hem till Caroline och hon hade gjort jätte fint och dukat upp med vindruvor, kex och ost! =) Sen blev det Buzz, med fyra tjejer alla lika dåliga förlorare, hm.. tur vi var ganska lugna annars hade det kanske slutat med catfight haha
Sen blev det krogen...

Tack Caroline för en jätte trevlig förfest!! =D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihihi hoppas ni hade det roligt på krogen :D:D och att jag inte var allt för tråkig som bangade.... Med och plugga imorgon? kraaaam <3

2010-03-07 @ 20:24:00
URL: http://exposingme.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hihihi hoppas ni hade det roligt på krogen :D:D och att jag inte var allt för tråkig som bangade.... Med och plugga imorgon? kraaaam <3

2010-03-07 @ 20:24:53
URL: http://exposingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0