Allt och ingenting

Blev väckt imorse 06.10 av att regnet smattrade på plåttaket utanför mitt sovrumsfönster. Morr, hade tänkt följa med mamma när hon tände upp i bakastugan, och sen gå en promenad hem, men den inspirationen försvann lixom med regnet.
Idag är en sån där dag när man faktiskt skulle kunna sitta med organisationsteori och logistik böcker under näsan hela dagen. Men precis som Annicka skrev i sin blogg så finns verkligen ingen motivation till det. Tentorna närmar sig med stromsteg men hela tiden finns något som alltid är så mycket roligare än att plugga. Idag har jag en baka tunnbröds dag och ikväll blir de dans, premiär på näset =D
Fast egentligen är det inget att skylla på, har bakat vårat nu och bara mamma kommer hem ska vi göra stöpan till det glutenfria och åka upp och baka det. Men hon är inte hemma än så lite plugg kanske skulle va ett bra sett att fördriva tiden på. Men hallå, blogga och sitta på Facebook är väl ändå bra mycket roligare?

Ida kommer hem från Åre i eftermiddag så jag hoppas att regnet (som nu har slutat) håller sig borta så vi kan gå våran traditionella promenad och prata om allt mellan himmel och jord. Jag vet att jag sagt det förut, men våra promenad är nått speciellt, spelar lixom ingen roll att dom inte blir av så ofta, dom är alltid lika trevliga och det finns alltid något att prata om. Så glad att jag har en vän som henne, hon är guld värd!!

Trots det här skitvädret så är jag ändå så himla glad. =) Måste vara för att jag är hemma i mitt älskade jämtland och har bara en massa roligt att se framemot hela helgen!! Umgås och njuta av att få tillbringa den med dom jag tycker om allra bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0