Grillat och fredagsmys

Nyss avklarat kvällen träning, rolig träning eftersom vi var så många.. ME LIKE!!

Nu är man tillbax ute i byn och det ska bli grillat =) Första för i år.. ska bli så gott..=) Chaffis som man är blir det ingen öl för mig ikväll.. överlåter det till gubben min. Ska njuta av min Loka med skogsbärssmak istället =)

Solen skiner ute, tyvärr blåser det också..=( Imorron har dom pratat om regn också.. vilket är något jag inte vill ha. Ska åka upp till Gustafs och kolla på Gustafs - ÖDF =)
Upp till bevis för Östersund att visa vad dom går för...haha Ska bli roligt att se iaf.. tror de blir en jämn match.

Nej nu ska jag ta och hjälpa Kristina med maten..=) Börjar kurra i magen så de är väl dags att dra sitt strå till stacken så de blir någon middag..=)


Ha en super bra fredag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0