Härlig helg

Har verkligen haft en toppen helg!! Så himla nöjd och glad =) Har bara umgåtts med människor jag tycker om, ätit god mat, druckit gott, och skrattat väldigt mycket!

I fredags var vi ju ute i byn och grillade hos familjen Adeén/Karlsson. =) Mycket mycket trevligt!

Sen i lördags planterade jag om dom sista blommorna, dammsugit, torkat golven och dammtorkat runt om i lght. Sen drog vi upp till Gustafs och kollade på fotboll. Gustafs - ÖDFF, matchen slutade 1-1 och Åke vann en Gustafskorv på lotteri, den var väldigt god.
Sen åkte vi hem, kika lite på tv innan vi drog upp till Anna och Klas för grillning. Också mycket mycket trevligt. Grabbarna drog på krogen och Anna, Linda, jag och Åke stannade hemma och spelade spel. Maxi och Mini hette det. Var roligt, men hade nog varit ännu roligare om man varit flera =) Men det ledde till väldigt mycket skratt iaf, med allt från syföreningsmöten till trianglar.. haha

Idag har dagen bara försvunnit, klev upp vid halv elva och åt frukost, kollade på slutet på Con Air, hann bli lite höjdpunkter från VM-rally i Nya Zeeland också innan det var dags att dra upp till Klas för att hämta hem bilen. Där blev vi kvar och spelade lite Buzz, hann bli lite kaffe och glass innan vi kom på att dra ut och kolla på nå husbygge utanför Fors. Förstår inte vart tiden tog vägen för helt plötsligt var det dags för middag. Orka laga mat en söndag så det blev en tur med bilen upp till Lappens i Hedemora. Där fick man i sig både hamburgare och en Combiglass...(kulglass + mjukglass) Gott var det men nu känner jag mig sjukt onyttig så det är tur det är måndag imorron och man kommer tillbax till bättre vanor igen. haha
Hann bli mer spel och kaffe hos Klas innan vi nu är hemma i våran egen soffa igen.

Nu funderar jag faktiskt på att gå och borsta tänderna och krya ner i sängen. Ska följa med Kristina till Sala imorron och sen är det träning på kvällen!! ME LIKE!!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej gumman!

När exakt kommer du hem i veckan? Tror att jag slutar halv fyra på fredag så då hinner vi iaf sminka oss i lugn och ro ;-)

2010-05-10 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0