Nöjd och glad..

Åh äntligen blev klockan tillräckligt mycket för att man skulle få åka och träna..=) Vi var ganska många och det var en skön träning med lite variation av det mesta.. passningar, löpningar, avslut på mål (något vi behöver träna på) och sen fick vi spela sista 25 min..=) LOVE IT!!

Nu är man hemma igen och sitter här och väntar på att den bästa ska komma hem från jobbet!! =)

Ja just ja... i lördags så kom mamma pappa och syster ner och hälsade på..=) Jätte roligt, vi åkte till Bollnäs och kikade när syster spelade match. Blev dock förlust, vilket var jätte tråkigt. Sen åkte vi hem hit till Avesta. Mamma och pappa checka in på hotellet och sen åt vi middag uppe på Buring Duck..=) Mamma fyllde år så vi passade på att fira henne!
Sen var det tänkt att dom skulle kolla på min match som var på söndagen. Men efter nattens regn så blev den inställd. Jävligt surt!! Dom har ju ändå åkt typ 50 mil för att se mig och mitt nya lag spela.
Ännu surare blev det jag när jag ätit frukost här hemma och skickat upp Åke och Lena till hotellet för att äta hotellfrukost med mamma och pappa och 20 min senare får sms från min tränare att matchen är inställd. F*n jag ville ju också ha hotellfrukost. Men sprang upp i regnet och tog en gratis kaffe iaf.

Sen kom svärföräldrarna förbi och hälsa på och då blev det kaffe och fruktsallad. Sen var det dags för min fina  familj att dra sig hemöver, vilket var väldigt tråkigt. Hade gärna haft kvar dom några dagar till.
En liten tår kom när man såg bilen åka ut från plusparkeringen. Men har ju min Söt här hemma som krama om mig och då kändes det genast lite bättre.
I regn och rusk drog vi oss sen på eftermiddagen upp till Avestavallen för att kika på derby. Lagomt till hemgången kom solen fram och det firade vi med pizza.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0