Seminarium

Då var det dags för ännu ett seminarium...=/
Kanske kan lite mer prat den här gången...där alla kanske inte tycker och säger samma sak.

Ska sätta mig och plugga en stund nu innan det är dags för lunch. Sen bär det av med pärlan upp till Borlänge.
hmm..frågan är om man ska välja logistikböckerna lr organisationsböckerna. Blir nog logistiken för dom är bra mycket roligare att läsa. =) 

Träning på riktigt gräs ikväll.. längtar!! 
Måste kolla om jag hittar någon cykel också...Hoppas vi hinner göra det imorron innan vi åker ut i byn.=)
Så man kan börja cykla till träningarna istället för att ta bilen.

Igår gick vi en timmes promenad innan Åke skulle iväg och jobba. Det var hur skönt som helst.
Man kanske skulle ha dragit på sig löparskorna och sprungit den vändan. Tåls att funderas på.
Måste ta tagit i Friskis igen också. Har legat på latsidan där sen påsk känns det som. Får göra ett ryck i veckan..=)
Kanske Sofie och Caroline kan följa med också=) Roligt när man är flera, det är lixom mer motiverande då. =)


Njut av solen och ta vara på dagen!


Kommentarer
Postat av: Annicka

Nog njuter jag av solen allt! Det vet du ;) Sitter på min playa i tv-rummet innan jag ska iväg på skolan och jobba ikväll, mmm..

2010-05-06 @ 11:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0