Vad man göra..?

Solen skiner, det är Fredag och jag ska tillbringa dagen med lite plugg, iaf under tiden som Åke sover. haha
Sen ska vi åka och se om vi kan hitta på en cykel till mig. Så man kan börja cykla till träningarna =)
Sen blir det nog en tur ut till byn och hälsa på, dricka lite kaffe, busa med lilla Tilde och sen är det dags för träning ikväll. Vad resten av fredagkvällen har att erbjuda vet jag faktiskt inte.
Någon som har något förslag?

Nu är instuderingsfrågorna och den gamla tentan i logistik utskriven så det är väl bara att sätta igång då.

Seminariumet igår gick väldigt bra tycker jag och det är skönt att det är över nu så man bara kan koncenterar sig på som kommande tentorna. Har dock två studiebesök kvar på logistiken, men de får man helt enkelt ta.


Vid den här tiden om en vecka är man hemma i Jämtland igen.=) Förmodligen är träningen med gubbsen avklarad, ska nog satsa på frukost hos Krille den här gången också =)  Sen är det väl bara hem och ladda inför AfterWork som Ullis så fint har styrt upp..=) Ska bli riktigt skoj att träffa alla gamla jobbarkompisar igen.
Bara en rolig helg att se framemot nästa vecka =)
Tunnbrödsbak, afterwork, tjejkvällen med mina fina flickor och systers match..=)



Njut av denna härliga fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0