Jämtland here we come

Tentan är gjord, hoppas på det bästa, vore ju grymt skönt att slippa omtenta. Bara lite fix med affärsplanen kvar sen kan man förhoppningsvis lägga marknadsföring II och affärsplaneringen bakom sig.

Tänker iaf fira att tentan är gjord med att åka hem till mitt fina Jämtland och bara va, mysa och umgås!! Ska bli så skönt att inte ha så mycket inplanerat när man kommer hem.
Med lite tur får Åke sluta tidigare imorron så vi kan va uppe i en skaplig tid, sen på lördag ska vi bowla med mamma, pappa och syster, de ska bli skoj, va länge sen. Dessutom kan de va bra att tjuvträna tills vi ska bowla nästa vecka.. haha
Sen på kvällen ska vi åka och gratta min lilla kusin som inte är så liten längre. Herregud, men känner sig bra gammal, 17 år blir hon, min lilla Sara. Hon som fortfarande är typ 3 år för mig och ser ut som en söt pingvin iklädd min skidjacka. Och på söndag ska vi förgylla Maria och Pethers förmiddag med vårt fina besök. =)


Nu borde snart Åke komma hem, då blir de nog en promenad. =)

Ha en trevlig helg =)


Min lilla syster och min lilla kusin, fast nu är dom inte så små längre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0