SNÖÖÖÖÖÖÖ

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt hurra,
nu blir de vinter nu blir de vinter som vi har önskat hurra....

Riktigt busväder var de när jag åkte hem från världens segaste föreläsning idag. Men nu närmare Avesta man kom ju mer snö blev de. ME LIKE!!

Har dock ett litet problem nu när snön är här, jag har inga vinterskor... och skulle dessutom behöva en ny vinterjacka. Tur de är inplanerat en shoppingvända till Västerås nästa helg. =) Kanske blir en tripp till Valbo i helgen också.

Nu inväntar vi finbesök från Daniel och Kristine och lille söte Zack =) Kanske ska springa och handla lite fikabröd så man har nå å bjuda gästerna på.




Kommentarer
Postat av: Misputitos

Hello admin, nice site you have!

2011-05-25 @ 20:26:40
URL: http://misputitos.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0