Söndag 21 nov

Idag tog jag mig äntligen i kragen och åkte iväg och träna. Riktigt skönt faktiskt. Hade så gärna velat åka och spela innebandy ikväll också, men eftersom Åke tog bilen och åkte ner till Emil i Uppsala fick de bli hemmakväll med ensam mamma söker, tända ljus och te istället. Tänkte att jag skulle ha gjort ett litet ryck med seminarieuppgiften också, men nå sånt har de inte blivit så de får blir morgondagens uppgift.

Fick huvudvärk efter träningen också.. funderar på om lite vatten och chokladpudding och grädde kanske kan bota de. Man kan ju alltid hoppas.

Igår hade vi tjejdag hela dagen. Jag, Kristina, Ida och Linn åkte till västerås och shoppade lite. Jag var på jakt efter en ny vinterjacka, men gick lottlös på de. Hittade istället ett par leggings, ögonskugga och en tröja, så helt lottlös blev man väl kanske inte. Sen åkte vi hem till byn, där väntade Karlsson, Lasse, Lissis, Åke och Tilde. Grabbarna drog upp till oss och hade killkväll med tv-spel och vi stannade kvar i byn och där vi gjorde potatisgratäng med lax till middag, riktigt gott, mums!! Sen åt vi cheesecake till efterrätt. Kollade på Heartbreak Hotel och skratta så tårarna rann.. haha
Riktigt nice lördag måste jag säga!!

På torsdag åker jag hem till mina nära och kära i Jämtland =D

Kommentarer
Postat av: malin

Heej! Jag är inte så snabb alltid jag heller.. :P Jotack här är det bara fint! Hur mår du? Vad härligt å höra att du trivs bra där nere och det är ju som du säger man uppskattar ju Östersund och Jämtland oerhört mycket om man inte bor där! ;) För mig är det lite si och så, jag bor ju hyfsat nära men ändå inte nära alla. Så vissa dagar känns det givetvis pest och andra dagar jätte bra! Man är ju aldrig nöjd du vet! ;P Jag har alltid tänkt på bräcke som en tråkig ful håla som man endast åker igenom och jag skulle aldrig för mitt liv bosätta mig här.. :P Men nu sitter jag här.. haha! Vi bor på andra sidan järnvägen (ett område jag inte ens visste fanns förut :P) Så vi har sjötomt och bor vid vattnet, helt underbart är det - så jag ska inte klaga! :) Jag ska börja jobba lite på ok i gällö nu, så jag hoppas det blir mycket timmar där ;) annars är det rätt dött på jobbfronten! Hoppas du mår toppen bra och får en finfin vistelse här i vackra Jämtland! ;) Kramar

2010-11-22 @ 14:47:22
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0