Gräsänka



Nu har man skickat iväg gubben och resten av KA Racing ner till Malmö för lite dragrace i helgen. Själv stannar jag hemma. Fika med Frida och lagfest står på fredagens schema. =)

På lördag blir de en snabbis till Västerås med Kristina och sen flygtävling och födelsedagskalas i Sala. Ska vara lite barnpiga åt Tilde. Kan bli skoj, springa runt och jaga en liten busa på 1,7 år =)

Igår tog vi oss en sväng till Borlänge jag och Åke. Jag skulle träna med Sofie och Johanna. Blev en snabbis på Kupolen innan träningen. Sen blev det ytterliggare en sväng efter träningen. Shoppade faktiskt skinnjackan. =) Så nu har man det gjort. =) Känns riktigt bra.

Avis på Maria också som åker till Grekland på lördag. Jag vill också åka bort till värmen och sola lite. =)
Hoppas hon får en trevlig resa iaf!!





Nej nu blir det sängen, upp tidigt imorron och plugga lite innan Frida slutar och de blir lite välbehövligt fika =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0