Klantskalle

eller PUCKO som Frida sa. Ja jag är fan riktigt j*vla klantig, hur sjutton kan man lyckas vricka foten en halv timme innan samling till match? Har spelat och tränat på en gropig och knölig plan hela sommaren men på vanliga stenplattor, där lyckas man. ÅHH något less! Höll i 20 min sen ville foten inte nå mer och det var allt man hann med under säsongen sista match som dessutom var ett derby, som vi fan skulle ha vunnit om vi kunde lära oss att prata och hjälpa varandra med passningsalternativ. Domaren var väl inte heller världens bästa, men vi är ju så snälla i alla närkamper också, skulle behöva ta i lite mer och inte ge med oss så mycket. Men det kommer väl, nya tag till nästa år =)
Tråkigt att man inte kunde spela så mycket när man hade egen hejarklack där och allt. Anna och Leona var och kika liksom Åke.

Imorron är det seminarium och sen är det helg, åh vad skönt =) Efterlängde helg det ska bli såååå skönt!!


Nu säger jag och min fot godnatt och tar nya tag imorron. Ska bli skönt att slippa lyssna på dessa politiker som sitter och babblar på fyran, låter som en hönsgård när dom sätter igång. Ibland låter dom som några småbarn som vara håller på och munhuggas. VÄX UPP!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0