Backwater in pictures

Påsken 2011
Bakvattnet - vinterparadiset


Mamma försöker visa syster hur hon ska gräva sittplatserna.


Syster visar hur man ska gräva


Stekarbrudarna försöker få solbränna


GILLAR!!


Glad tjej som nu får köra skoter på lagligt vis =)


Våfflor med grädde och hjortronsylt - MUMS!!
Blev lite varmchoklad med vispgrädde också =)


En riktig toppen påsk har vi haft uppe i Bakvattnet =) Precis som det ska va och som det alltid är. Synd på det dåliga skoterföret bara, men det är smällar man får ta. Men vi hade ju trots allt turen att ha snö i lederna för att ta oss upp till Ansätten. =)
Fiskat lite har vi hunnit med, utan någon större fångst. Skratt och kortspel har det blivit i massor, både Uno, Chicago och Norrland. Finbesök av min andra moster, kusin, Lars och Thomas. Roligt att dom kom upp. Innan vi åkte satt jag nämligen och kollade igenom gamla fotoalbum, där hittade jag bland annat kort från när dom var upp senast och det var verkligen jääätte länge sen. Då var mina kusiner inte så stora och kaxiga ;)
Nu börjar dom fylla 18 och får gå på krogen, vilket gör att jag känner mig som en riktig gammnucka. haha


Kommentarer
Postat av: Caroline

kallt!!!!!



men annars nice (Y) :)

2011-04-27 @ 22:04:35
URL: http://returntosender.webblogg.se/
Postat av: sara

vadå FÖRSÖKER få solbränna, har du sett min mage eller? det är väldigt brun ska jag tala om för dig!

2011-04-29 @ 18:47:30
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0