Mumsfilibabba

Vilken sjukt onödig lektion vi hade idag, skulle stannat hemma som jag hade tänkt först. Men gillar inte riktigt tanken på att stanna hemma från skolan bara för att jag inte vill/orkar åka till Borlänge. Men idag känns det faktiskt som att det inte hade gjort nått om jag stannat hemma.

Åke är ute i byn så idag fick man laga och äta middag helt ensam - TRÅKIGT!
Fick som tur var middagstips från min kusin igår, så jag testade det idag och det var riktigt gott! Tack Erika!


Mums!!


Tanken för kvällen är att Marina ska vara duktig och plugga, förhoppningsvis hinna med en promenad och sen åka och hämta hem sin gubbe.


Kommentarer
Postat av: erika

men gött!!! och gött att du tyckte att det var gött! :D

2011-04-27 @ 20:01:18
URL: http://eerikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0